Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Všichni přeci vědí, že Kennedy se zastřelil sám. Viz Red Dwarf.

1 0
možnosti

fakta ovšem říkají, že presidenta zastřelila parta ze předu a vzali ho do křížové palby. Pušku kterou našli a obvinili jednoho střelce, nemohla vypalit tolik ran za příslušný časový úsek.

je nutné tak k tomu vzít dokumenty, a ne číst zprávu od Warenové komise

0 0
možnosti

A ty vaše "dokumenty" jsou věrohodnější?

0 0
možnosti

Největší chybou (až hazardem) byla jízda městem v otevřeném voze. Ochranka byla v té chvíli úplně bezmocná.

0 0
možnosti
Foto

Můj názor je, že jeho podíl byl značný. Od přehlížení varování před cestou, která byla dosti závažná, přes tolerování zoufale ubohé bezpečnostní zajištění až po nedocenění lokality a místních rizik. Můj dojem je, že byl příliš pod vlivem řešení Karibské krize v předchozím roce, celkově pozitivních vlivů i v osobním životě a aktuální předvolební situace. Připadal mi až značně arogantní.

Váš popis situace je velmi dobrý a konvenuje mi, dal jsem karmu.

0 0
možnosti
Foto

Smrt novorozeného dítěte čtvrt roku před vraždou je pozitivní vliv?

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
novinář (politika, ekonomika, kultura) a překladatel (literatury faktu z angličtiny) na volné noze

Seznam rubrik