Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máme O2TV a právě možnost přeskakovat reklamy nás naučila sledovat pořady ze záznamu.

0 0
možnosti
JS

Jsem asi zpustlý staromilec. Na většinu pořadů, kromě sportovních přenosů, se dívám ze záznamu na rekordér.. Červený bod atd nabízí pouze "vhodný" výběr a ti ostatní totéž a ještě za peníze. Má smůla je v tom, že rekordéry, s výjimkou značky Panasonic, skončily a jaksi nemám v úmyslu zaplatit úspěšné americké značce za rekordér, který má sice větší harddisk a přijímá hdt2 nebo jako se to jmenuje o cca 10 000 Kč víc než by měla být slušná cena.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem taky nahrával přes rekordér (Sony), nejdřív na disky, ale to moc nefungovalo, tak potom rovnou na hard disk, nicméně asi po deseti letech začalo to zařízení nějak blbnout, tak jsem ho dal do opravy a po měsíci mi bylo sděleno, že s tím nejde nic dělat, jen jsem musel dát 200,- Kč za to, že se do něj ten člověk podíval. Od té doby rekordér funguje už jen jako set-top box.

0 0
možnosti
PK

Stačí mít UPC Horizon a můžete si programy vybírat a přehrávat o týden později, jasně bez reklam a bez situací,které nechcete vidět.

0 0
možnosti
Foto

Ty reklamy tam taky moc rád nemám, ale má to jednu výhodu (níže). Pokud něco "chci moc vidět", tak si to většinou nahraju (stáhnu na placené internetové TV) a potom koukám bez reklam, způsobem uvedeným v blogu. Nicméně k té výhodě - vzhledem k tomu, že jsme oba kuřáci (ALE FUJ!!!! ;-) ), a doma se nekouří, tak při reklamě opouštíme byt, jsme na verandě a labužnicky do sebe ládujeme jedy z cigára. Většinou stihneme akorát tu reklamu. Další přetrpíme a další v pořadí zase trávíme venku. Spokojenost na všech stranách ;-D

0 0
možnosti
VD

Já to třeba využívám ryze pragmaticky, protože v pracovních dnech vysílají každý den 2 díly seriálu (cca a 1 hod) od 14 hod do 16 hod. A já přicházím z práce okolo 14:30. Dříve jsem to řešil tak, že jsem většinu prvního pořadu oželel. Pak jsem si uvědomil, že si to můžu pustit od začátku (HorizonGo od UPC) a s přeskakováním reklam to teď zvládám skoro v čase normálního online konce - a vidím to celé.

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
novinář (politika, ekonomika, kultura) a překladatel (literatury faktu z angličtiny) na volné noze

Seznam rubrik